-3D Kanojo: Real Girl
-5-toubun no Hanayome
-Ano Natsu de Matteru
-Dakara Boku wa, H ga Dekinai.
-Date A Live
-Domestic na Kanojo
-Dungeon ni Deai wo Motomeru no wa Machigatteiru Darou ka
-Freezing
-Fuuka
-Grancrest Senki
-Hajimete no Gal
-High School DxD
-Isekai wa Smartphone to Tomo ni.
-Kawaikereba Hentai demo Suki ni Natte Kuremasu ka?
-Kenja no Mago
-Madan no Ou to Vanadis
-Magic Kaito 1412
-Mahouka Koukou no Rettousei
-Maoyuu Maou Yuusha
-Masamune-kun no Revenge
-Monster Musume no Iru Nichijou
-Nazo no Kanojo X
-Okusama ga Seitokaichou!
-Ore ga Ojousama Gakkou ni "Shomin Sample" Toshite Gets♥Sareta Ken!
-Rakudai Kishi no Cavalry
-Saenai Heroine no Sodatekata
-Sankarea
-Seishun Buta Yarou wa Bunny Girl Senpai no Yume wo Minai
-Shinmai Maou no Testament
-Sword Art Online
-To LOVE-Ru Darkness
-Trinity Seven
-Yamada-kun to 7-nin no Majo (TV)
-Date A Live Movie: Mayuri Judgment
-Dungeon ni Deai wo Motomeru no wa Machigatteiru Darou ka Movie: Orion no Ya
-Kimi no Na wa.
Servus, meine Favoriten sind Accel World, Acchi Kocchi, Aho Girl, Akagami no Shirayuki-hime, Campione!: Matsurowanu Kamigami to Kamigoroshi no Maou, Citrus, Eromanga-sensei, Kaichou wa Maid-sama!, Mayo Chiki!, Plastic Memories, Tasogare Otome x Amnesia und No Game No Life: Zero.